ERP systém
Klienti, nákup a prodej, e-shop, katalog produktů, fakturace.
ERP systém podporuje základní obchodní, ekonomické a evidenční funkce. Nabídne vám vždy aktuální podklady a zajistí hladký průběh odbavení objednávek.
Klienti
Aplikace slouží k evidenci firem, jejich adres a kontaktních osob. Samozřejmostí je výběr typu adres a kontaktních údajů.
Nákup a prodej
Modul zabezpečuje pokrytí firemních procesů v oblasti nákupu a prodeje vlastních výrobků a služeb, stejně jako nakupovaného a prodávaného zboží.
E-shop
Administrace celého internetového obchodu probíhá v jednotném prostředí našeho systému a lze jej do velké míry přizpůsobit požadavkům provozovatele.
Fakturace
Online propojení na e-shop a jednoduchá administrace přímo v e-shopu, automatické vystavení faktur. Přehledné rozdělení přijatých a odeslaných faktur.
Poznejte výhody ERP systému
Centralizace dat
Různé funkce a oddělení firmy jsou integrovány do jednoho ERP systému, což umožňuje centralizované ukládají dat a transparentnost napříč celou organizací.
Priority odbavení
Všechny oddělení a pobočky firmy používají v rámci systému stejné postupy a metodiky, což snižuje chybovost.
Zkrácení doby odbavení
Díky automatizaci procesů a sdílení dat mezi různými odděleními může ERP systém zlepšit efektivitu podnikových operací.
Řiďte svůj byznys z jednoho místa
VÁŠ DIGITÁLNÍ ERP SYSTÉM
ERP systém vám poskytne aktuální přehled o situaci firmy a možnost rychle reagovat na změny trhu. Jeho předností je schopnost řídit e-shop i skladové zásoby společně z jednoho místa, a tím zajistit plynulý průběh odbavení objednávek a jednotlivých obchodních případů.
Přesvědčte se přínosy ERP systému
Úspora provozních nákladů
Přehledná evidence kontaktů
Jednotná administrace e-shopu
Automatické vystavení faktur
Odesílání štítků dopravcům
Aktuální manažerské reporty
OVĚŘENO V PRAXI
Kdo ERP systém už využívá?
Nejste první, nebuďte poslední
Aleš Mrkáček
jednatel
„Vzájemná spolupráce je postavena na přátelské úrovni, vzájemném respektu a důvěře. Ať už v rámci implementace nebo běžném provozu, jsme se společností E LINKX a jejími zaměstnanci spokojeni, vždy se nám snaží vyjít vstříc a splnit naše požadavky.“
MOŽNÁ VÁS ZAJÍMÁ
CESTA K ÚSPĚCHU
Co bude následovat?
Celým procesem vás provedeme krok za krokem
1
Inicializační schůzka
Domluvíme si schůzku, představíme vám aplikace a zodpovíme dotazy.
2
Návrh řešení
Upřesníme si danou konfiguraci aplikace a doplníme specifikaci dle vašich potřeb na míru.
3
Implementace
Po doručení a akceptaci objednávky se pustíme do práce.
4
Ověření
V průbehu vývoje se několikrát sejdeme a potvrdíme si směr. Využíváme prvky agilního vývoje.
5
Testování
Zahájíme testovací provoz pro dolazení všech provozních procesů. Upravíme k vaší spokojenosti.
6
Ostré spuštění
Již za pár měsíců od objednávky můžete fungovat efektivněji díky naším Aplikacím pro firmy.
KONTAKTUJTE NÁS
Digitalizujte pomocí ERP systému už dnes
Jsme pro vás partnerem
Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě.
Doručením to nekončí
Stavíme na dlouhodobé spolupráci.
Podpora rozvoje
Pomůžeme vám kráčet kupředu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
ERP systémem to jen začíná, objevte i další aplikace
DEJME SE DO TOHO
Začněte digitalizovat už dnes
Digitalizace podpoří vaše podnikání a podpoří váš úspěch
ZEPTEJTE SE NÁS
Stále máte otázky?
Hoďte za hlavu starosti s implementací. Zaměřte se na svůj byznys. Nechte nás poskytnout vám podporu.