Provoz fulfillmentu, ukladatelé, partnerské lokace, weby, API.

V případě, že poskytujete své logistické služby formou fulfillmentu, je možné WMS řešení doplnit o aplikaci pro zákazníky využívající váš sklad.

Provoz fulfillmentu

Řešení počítá jak s jedním systémovým skladem pro všechny zákazníky, tak s více systémovými sklady pro jednotlivé zákazníky.

Depositor

U zákazníka, který si u vás uloží své zboží nebo produkty, vznikají v aplikaci vazby na sklad a produktovou kartu. Aplikace má otevřené REST API.

Depositorské weby

Depositorům poskytujeme náhled na stav jejich skladu v případě, že nemají možnost přímého napojení.

Efektivní umístění

Díky vizualizaci „Tetris“ operátor snadno pozná, jak zboží správně naskládat do přepravky určitého rozměru.

Poznejte výhody digitalizace fulfillmentu

Zvýšení počtu objednávek

S fulfillmentem udržíte vytíženost skladovacích prostor, vykryjete sezónní výkyvy a naplníte frontu práce skladníkům.

Snížení nákladů na provoz

Větší množství objednávek vám zajistí nejen lepší ceny u dopravců, ale podělíte se také o provozní náklady skladu.

Rozšíření portfolia

Zařazením služeb fulfillmentu můžete atraktivně rozšířit své porfolio, nabízet komplexní řešení od skladování až po doručení.

Využijte potenciál své logistiky naplno

VAŠE DIGITÁLNÍ PŘEPRAVA A FULFILLMENT

Spolehněte se na aplikaci, se kterou se můžete bez obav pustit do poskytování služeb fulfillmentu. Zvětšení portfolia a stabilní příjem vám totiž může otevřít cestu k další modernizaci skladu, rozšíření podnikání do zahraničí, nebo pozici specialisty v logistice.

Přesvědčte se přínosy digitální přepravy a fulfillmentu

Plné využití skladovacích prostor

Přehled o stavu skladu pro ukladatele

Zajištění stabilního příjmu

Optimální vytížení skladníků

Možnost rozšíření podnikání

Sezónní výkyvy pod kontrolou

OVĚŘENO V PRAXI

Kdo digitalizaci fulfillmentu už využívá?

Nejste první, nebuďte poslední

Jan Turoň

eD system

„Expedice zboží probíhá na homogenních a mixovaných paletách nebo v balících po jednom či více kusech zboží. U části sortimentu hraje důležitou roli vliv sezónnosti, neboť v každém ročním období jde na odbyt odlišné zboží.“

MOŽNÁ VÁS ZAJÍMÁ

Je možné napojení na externí aplikace nebo systémy?

Je možné napojení na externí aplikace nebo systémy?

Je možné napojení na externí aplikace nebo systémy?

Jaké funkce má webové rozhraní?

Jaké funkce má webové rozhraní?

Jaké funkce má webové rozhraní?

Při jaké příležitosti využijeme vizualizaci naskládání zboží do přepravky/prostoru?

Při jaké příležitosti využijeme vizualizaci naskládání zboží do přepravky/prostoru?

Při jaké příležitosti využijeme vizualizaci naskládání zboží do přepravky/prostoru?

Jaká je cena aplikace?

Jaká je cena aplikace?

Jaká je cena aplikace?

CESTA K ÚSPĚCHU

Co bude následovat?

Celým procesem vás provedeme krok za krokem

1

Inicializační schůzka

Domluvíme si schůzku, představíme vám aplikaci a zodpovíme dotazy

2

Návrh řešení

Upřesníme si danou konfiguraci aplikace a doplníme specifikaci dle vašich potřeb na míru.

3

Implementace

Po doručení a akceptaci objednávky se pustíme do práce.

4

Ověření

V průbehu vývoje se několikrát sejdeme a potvrdíme si směr. Využíváme prvky agilního vývoje.

5

Testování

Zahájíme testovací provoz pro dolazení všech provozních procesů. Upravíme k vaší spokojenosti.

6

Ostré spuštění

Již za pár měsíců od objednávky můžete fungovat efektivněji díky naším Aplikacím pro firmy.

KONTAKTUJTE NÁS

Digitalizujte svůj fulfillment už dnes

Jsme pro vás partnerem

Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě.

Doručením to nekončí

Stavíme na dlouhodobé spolupráci.

Podpora rozvoje

Pomůžeme vám kráčet kupředu.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Naši specialisté jsou připraveni vám pomoci

+420 597 444 777

obchod@elinkx.cz

DEJME SE DO TOHO

Začněte digitalizovat už dnes

Digitalizace podpoří vaše podnikání a podpoří váš úspěch