Chci aplikaci

Mějte přehled
o skladových položkách

Aplikace pro sklady

Rozvážejte
své produkty
jako profík

Aplikace pro přepravu

Skenujte
technické
parametry
v terénu

Aplikace pro evidenci

NAŠE APLIKACE Aplikace, které jsme již vytvořili

Sonar TMS

Máte vlastní flotilu vozidel nebo jste přepravní společnost? Je pro vás výhodnější převážet vlastní zboží svými prostředky? Máte balíkovou nebo paletovou přepravu?

Sonar TMS je moderní, responzivní webová aplikace pro přepravu zboží, materiálů, výrobků a jiných. Pomůže vám vyřešit naplánování rozvozů či svozů, ať už pro konečné zákazníky, nebo pro zásobování vašich jednotlivých skladů či prodejen. Aplikace je určena pro maloobchodní, velkoobchodní firmy, logistické společnosti nebo malé e-shopy. Lze ji také napojit na externí informační systém pomoci REST API rozhraní.

Orbit WMS

Ve spolupráci s našimi partnery jsme vyvinuli WMS pro řízení skladů, který stojí na moderních technologiích a je provozován v cloudu. Vycházíme z dlouholetých zkušeností vývoje adresovaného skladu pro naše zákazníky v rámci IS Esyco Business, ten dodáváme obchodním a distribučním firmám jako je eD system, CELogis, VIAKOM CZ a další.

Cílem Orbit WMS je vysoce dostupné modulární řešení s podporou různých čárových kódů, využitím fulfillmentu, optimalizací skladových prostor a REST API rozhraním. Systém má responzivní design a pracuje jak v desktop variantě, tak na mobilním zařízení. Zapojte se do dalšího agilního vývoje a ovlivněte jeho funkčnost svými požadavky.

Evidence a Inventura

Ztrácí se vám spotřební materiál, nemáte přehled o náhradních dílech, vydaném nářadí nebo firemním majetku? Potřebujete provést rychlou inventuru a zbavit se papírové kartotéky?

Máme pro vás jednoduché řešení, které vám pomůže s evidencí majetku, spotřebního materiálu, zásob, zboží a dalších. Díky naší aplikaci budete mít skladovou evidenci na jednom místě, inventura bude hračka a nemusíte se bát ani napojení na externí systémy. Uživatelé ocení zejména responzivní design, jak pro desktopové, tak mobilní zařízení/skener, které je ideální pro sběr dat ve skladě, pobočce, depu apod.

Aplikace na míru

Potřebujete vyřešit proces, který váš současný systém neumí? Potřebujete specifickou aplikaci a na trhu ji nenajdete? Nechce se vám čekat dlouhé měsíce na vývoj vlastního řešení?

Vytváříme customizované a moderní aplikace, které jsme postavili na vlastním unikátním jádru. Jejich filozofie spočívá ve využití mikroslužeb, které umožňují jednotlivé moduly vzájemně propojovat a vybírat si jen ty potřebné. Aplikace mezi sebou vzájemně komunikují, přebírají stabilitu, bezpečnost a spolehlivost jádra. Díky předpřipravenému základu vyvíjíme pouze konkrétní business logiku a šetříme tak čas i náklady.

Reference Příklady hotových aplikací v praxi

Logistická aplikace na míru pro přepravu a svoz

Pro společnost Olzalogistic zabývající se přeshraniční dopravou jsme vyvinuli logistickou aplikaci pro přepravu a svoz zboží.

Aplikace řeší především tok crossborderové multichannel logistiky a propojení s databází Delivery Get Way, kde jsou desítky přepravních společností po celé EU. Součásti aplikace je také řešení pro depové/skladové operace a aplikace pro řidiče. Řešení je taktéž postaveno na nejmodernějších technologiích s vysokou dostupností a stabilitou.

Aplikace k nákupu a prodeji cizích měn

Pro společnost Roklen360, která se zabývá online směnou měn, jsme vyvinuli webovou aplikaci RoklenFx.

Webová prezentace RoklenFx souží k nákupu a prodeji cizích měn, a její součástí je tedy frontend, UI a API napojení na integrovaný obchodní systém. Toto řešení poskytuje dostatečnou ochranu pro komunikaci a snižuje zatížení. Celá aplikace běží na platformě Element a je provozována v technologii MS Azure, kde E LINKX zajišťuje jak vytvoření, tak správu prostředí.

Řízení skladových procesů pomocí řešení Orbit WMS

Společnost Tesla Batteries využívá řešení Orbit WMS pro adresovaný sklad a řízení procesů.

S pomocí systému sledujeme u skladovaných položek zejména expiraci a hmotnost. Podle hmotnosti je pak definováno správné umístění na skladě – těžší do nižších regálů, speciální lokace pro kyseliny apod. Konkrétně využíváme například tyto funkce - expirace a šarže, typy lokací, řízení cesty dle priorit a další.

Evidence aut pro prodejce ojetých vozidel

Pro prodejce ojetých vozidel AutoESA jsme vytvořili evidenci automobilů, díky které nyní mohou evidovat nové vozy, včetně všech technických parametrů, a to na jednom místě. Uživatelé mohou jednoduše zakládat nové skladové položky (vozidla), nebo je z evidence vyřadit.

Součástí této aplikace je katalog vozidel, automatické skenování SPZ a evidence technických úkonů na jednotlivých vozidlech. Aplikace je moderní, intuitivní uživatelsky přívětivá s responzivním designem, tedy dostupná z jakéhokoliv zařízení – mobilní telefon, tablet, PC, skener.

Výhody našich aplikací Vyberte si aplikace, které mají budoucnost

Rychlý vývoj aplikací

Díky připravenému jádru, můžeme poskytovat již první funkční celky aplikace ve velmi krátkém čase a dodat i hotové dílo dle specifikace.

Vývoj našich firemních aplikací

Aplikace jsou navrženy tak, aby běžely SaaS, tedy software as a service, kdy uživatel platí jen za používání a nemusí se starat o nákup a provoz hardwaru.

Vysoká kvalita, bezpečnost a spolehlivost

Moderní technologie a tisíce hodin investovaných do vývoje a ladění jádra poskytují vysokou kvalitu, bezpečnost a spolehlivost.

Nízká pořizovací cena

Díky hotovému jádru, platí zákazník jen za vývoj jeho business řešení. To může u menších aplikací ušetřit až 80 % nákladů.

Integrace

Veškeré rozhraní, jak aplikací, tak jádra, umožňují snadné integrace s ostatními aplikacemi.

Podpora na vysoké úrovni

O jádro se stará speciální tým odborníků, díky kterému jsou do vývoje zakomponovány nejmodernější technologické poznatky a poskytuje support.

Články z blogu

Vývoj aplikace začíná firemním brainstormingem

Vývoj aplikace není procházkou růžovou zahradou. Samozřejmě – tu hlavní práci odvedeme za vás, ale vy byste měli přijít především s jasnou představou, co od své firemní aplikace či firemního softwaru očekáváte. Pustit se do softwarového projektu po hlavě se rovná byznysové sebevraždě. Ale nebojte, nenecháme vás v tom. Vývoj aplikací je…

Přečíst celý článek

Revoluce ve světě aplikací – jaké jsou výhody microservices?

Vývoj aplikací se v poslední době posouvá směrem k novým architekturám, které umožňují lepší škálování, efektivitu a flexibilitu. Vedle klasických monolitních aplikací rostou jako houby po dešti tzv. mikroslužby, neboli microservices. V tomto článku si přiblížíme, co mikroslužby jsou, jak fungují, jaké jsou jejich výhody a čím se liší od monolitů. Tak pojďme na to!…

Přečíst celý článek

Proč a kdy se vyplatí firemní aplikace na míru?

Digitalizace je v současnosti ve firmách žhavé téma číslo jedna. Skloňuje se v menších, středních i opravdu velkých nadnárodních firmách. A není divu. Výhody digitalizace jsou zřejmé – zjednodušení procesů, zvýšení efektivity, eliminace duplicity úkonů a v neposlední řadě i zlepšení zákaznického zážitku. Při digitalizování vašich firemních procesů vás čeká nákup nejrůznějších aplikací a softwaru. Trh s aplikacemi je…

Přečíst celý článek

Zobrazit starší články

Potřebujete firemní aplikaci?

Stačí se nám ozvat. Na platformě Element dokážeme vytvořit aplikaci pro jakýkoliv business.

+420 724 222 126

obchod@elinkx.cz

    Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním mých osobních údajů dle toho jak je popsáno v GDPR.

    Kdo jsme

    • člen eD group
    • 24 let na trhu
    • 100 IT odborníků
    • 5 vývojových týmů